Bijna op weg

8 september 2016

Zo vandaag was de laatste werkdag en mogen mijn collega's het ruim 2 weken zonder me doen. Het was hard werken maar het eind was toch nog ontspannend  door de BBQ in Kijkduin. Maar thuis gekomen lagen er nog wel wat laatste zaken op me te wachten. Meest technische  zoals zorgen dat we beide kunnen genieten van de MP3 speler, de camerakaart leeg maken, de E-readers voorzien van diverse boeken ,zorgen voor opladers, inchecken enz enz.  Vanmiddag nog even een spuitbus "waterdicht" gekocht  dat is ook beste handel zeg. Één bus kost € 9,95 en het advies was het de eerste keer zeker 3 lagen er op te doen,  ik denk dat ie me er twee wilde verkopen maar we gaan proberen het Schotse weer met 1 bus buiten de schoenen te houden.  Het weer ziet er heel goed uit want 2 dagen geleden kreeg het een 2  en nu staat het al op een 4 en we gaan zaterdag pas lopen dus ik schat het op een 7 :)

Morgenochtend (vrijdag)  loopt de wekker om 4.30 ( shi... dat is al over 5 uurtjes dus ik moet op schieten) want we moeten om 5.10 op het station in Leiden zijn en dan met de trein naar Schiphol. De bagage is allebei een rugzak en een koffer  dus heel wat anders dan onze vorige wandeling. Weinig tijd voor de voorbereidingen gehad maar dat maakt het ook wel weer wat spannend dan hebben we onder weg nog heel wat te regelen  en dat kan soms een heel avontuur zijn en daar doen we ( althans ik)  het voor.    Of het echt allemaal bij te houden is ik weet het niet maar in een week kan er een hoop gebeuren en dan is dat wel zo leuk om dat vast te leggen.  Morgenavond dus hopelijk het eerste dag verslag.