Dag 7 van Kinochleven naar Fort William

16 september 2016 - Fort William, Verenigd Koninkrijk

Dag 7 van Kinochleven naar Fort William

Als ik dit typ dan hebben we onze wandeling er op zitten en heb ik net wat Whisky besteld om het te vieren ( dus of ik af krijg valt nog te bezien.

De laatste dag was met 25 km best nog wel een heel eind maar we begonnen met een goed ontbijt en dat bleek overigens voor elke dag wel een goede keus want onderweg kom je ook echt niets tegen ook.
De klim was best weer heel wat voor Ingrid, als de oordopjes in gaan dan weet ik wel hoe laat het is, het was best even flink klimmen  maar daarna ook weer veel genieten. Vandaag hebben we voor de 2e maal onze regencapes moeten gebruiken maar telkens voor nog geen uurtje en dan was het weer stralend weer.

Rond 16:00  liepen we Fort William binnen en zijn direct door naar het station gegaan om treintickets voor morgen naar Glasgow te kopen. Vannacht verblijven we in het Guisachan House in Fort William, het ziet er erg goed en mooi uit en de  ontvangst was hartelijk.  Zojuist wat gegeten en aan de huisbar in de B&B allebei een Whisky besteld om het te vieren. Maar we hebben ze maar naar de kamer meegenomen  want Ingrid beviel het niet zo  en dan kan ik het wat mengen met Cola.

Hoewel we nog een hele (trein) reis naar Glascow voor de boeg hebben zit onze wandeling er op. We hebben we echt veel geluk gehad wat het weer betreft, 1 dag echt flink nat geregend terwijl we maar op 1 mooie dag gehoopt hadden.  De belevenis was heel anders dan de Camino, hier is het veel meer de natuur waar je oog voor hebt en ik vond het ook veel zwaarder. Het ging 95% over paden dwars door bossen, landerijen , heuvels en bergen. Vele watervallen hebben we gezien en beekjes doorkruist.

We hebben weer genoeg mensen gezien die 'm alleen liepen maar ik was weer blij het samen gedaan te hebben elke dag kijk ik dan weer op hoe snel Ingrid alles telkens weer op orde heeft en overal om heeft gedacht.

Zo nu nog wat foto's plaatsen en dan weer lekker na genieten

1. Jan van Beurden:
    19 september 2016
    Hoi Ingrid en Rob,
    Met vertraging jullie reisverhalen gelezen. Schitterend en een mooie wandeltocht om straks met veel plezier op terug te kijken, denk ik.
    Nu op de echte vakantie veel plezier gewenst en tot horens of ziens.